Reklamácie
1. REKLAMÁCIA NOVÉHO DORUČENÉHO TOVARU
Ihneď po doručení si skontrolujte obsah balíka (ideálne pred kuriérom/zamestnancom pošty).
V prípade, že je obsah poškodený spíšte s kuriérom záznam o škode. Taktiež nás ihneď telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 alebo 0948 633 747 (9-15hod).
V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený, považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave.
Fotografie zašlite na reklamacie@svetkocikov.sk a taktiež aj na tieto emaily podľa firmy ktorá Vám balik doručila:
- kosice@sps-sro.sk (UPS, Slovak parcel)
- reklamacie@dpd.sk (DPD)
Do emailu uveďte číslo balika + fotogafie poškodeného tovaru a aj krabicu, výplň, bublinky, kartón a štítok kde je uvedený čiarovky kód a symbol POZOR KREHKÉ
Fotografie musia mat malú veľkosť (do 1MB) aby sa Vám email nevrátil späť.
Doručenie poškodeného tovaru je možné reklamovať len do 24hod od doručenia inak dopravca reklamáciu zamietne.
Krabicu + výplne si odložte pre prípadne reklamačné konanie s kurierskou firmou.
2. REKLAMÁCIE POUŽÍVANÉHO TOVARU
Tovar ktorý chcete reklamovať je potrebné zaslať predajcovi. Najskôr nás telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 následne s Vami dohodneme další postup.
Adresa na zaslanie reklamovaného tovaru:
eLED s.r.o.
Štefánikova 64
085 01 Bardejov
Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete:
- Opis problému
- číslo objednávky + meno a priezvisko na aké bola objednávka vytvorená
- faktúru
- spiatočnú adresu
- telefónne číslo
- sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@svetkocikov.sk (do predmetu napíšte číslo objednávky - Reklamácia)